Het 7e Event voor de Balie Assistent

 

Vrijdag 13- en 20 november 2020, Prodentfabriek te Amersfoort!

 

EXTRA DATUM!

Daar wij graag alle balie assistenten willen verwelkomen tijdens dit Event, hebben wij besloten het Event twee keer te organiseren, namelijk op:
Vrijdag 13 november 2020 en vrijdag 20 november 2020

 
HET EVENT

De balie assistent is de poortwachter van de praktijk, een duizendpoot die van alle markten thuis moet zijn: van klantgerichtheid, acquisitie tot verkoop en relatiebeheer.

De spil tussen tandarts, patiënt en collega’s. Hoe fijn is het dan niet wanneer je je licht op kunt steken bij communicatie experts, extra kennis op het gebied van communicatie op kunt doen of alternatieve manieren van communiceren leert.

 

Op het komende Event voor de Balie Assistent delen trainer/coaches, een jurist en een expert op het gebied van gastvrijheid graag hun ervaringen en kennis!

Inschrijven vrijdag 13 november 2020

Klik hier en schrijf u in!

 

Inschrijven vrijdag 20 november 2020

Klik hier en schrijf u in!

Dagvoorzitter: Pauline Sterenborg
09.00 uur – 09.45 uur Ontvangst
09.45 uur – 10.45 uur Dear to Lead, Petra van Hartskamp en Sanneke Bos
10.45 uur – 11.15 uur Pauze
11.15 uur – 12.15 uur De Human2Human aanpak voor extreem tevreden klanten, Daniëlle de Jonge
12.15 uur – 13.15 uur Pauze 13.15 uur – 14.15 uur Gastvrij zijn: wat betekent dat eigenlijk? Angelique Lombarts
14.15 uur – 14.45 uur Pauze
14.45 uur – 16.00 uur Casuïstiek spreek’uur’, Jolanda van Boven

Dagvoorzitter: Pauline Sterenborg, tandarts en trainer
Ruim 30 jaar geleden startte zij, als jonge, net afgestudeerde tandarts haar eigen praktijk; solo, met één assistente. In ruim 28 jaar is die praktijk uitgebouwd tot een groepspraktijk met 18 medewerkers. De passie voor het vak, de patiënten, de medewerkers en de praktijk zijn in die jaren evenredig meegegroeid. Met meer aandacht voor kwaliteit dan kwantiteit.

Door artrose in haar handen praktiseert zij nu niet meer. Dat geeft haar tijd en ruimte om vol enthousiasme haar ervaring en expertise in dit mooie vakgebied over te dragen. Dat doet zij als trainer en adviseur voor praktijken en mondzorgprofessionals in alle functies.

Dare to Lead, Petra van Hartskamp en Sanneke Bos, acteurs
In de praktijk verloopt de meeste communicatie probleemloos. Maar soms zijn er momenten waarbij emoties de overhand kunnen krijgen, bijvoorbeeld door een veeleisende patiënt, dominante baas of een lastige collega.

In deze interactieve inspiratiesessie bieden twee actrices/communicatietrainers inzichten en praktische handvatten om in dit soort situaties de leiding te nemen en te houden.

‘Dare to Lead’, ook als het moeilijk wordt!

Petra van Hartskamp (1964) is trainer/coach en actrice. Zij studeerde af aan de Theaterschool in Amsterdam. Speelde in diverse theater en tv-producties, zoals: Pleidooi, Westenwind, GTST, Flodder, De Geheime Dienst. Ze heeft lesgegeven bij Buitenkunst en aan diverse theateropleidingen. Ze volgde een opleiding intuïtieve ontwikkeling, deed de Post HBO-opleiding tot coach en communicatietrainer, volgde zowel Dramatechnieken in training en coaching als een Masterclass Reflecteren In Actie, Voice Dialogue , Deep Democracy en de studie Jung Psychologie en Systemisch Wijzer en Systematisch Werken. Daarnaast is zij gecertificeerd Belbinteamroltrainer. Naast het werk voor Archetypisch JIJ ontwikkelt zij voor organisaties communicatietrainingen op maat.

Sanneke Bos (1971) is trainer/coach en actrice. Ze is afgestudeerd aan de Theateropleiding Eindhoven en speelde daarna 7 jaar in tal van producties bij het RO Theater, onder leiding van Guy Cassiers en Alize van Zandwijk. Sanneke deed ook film- en tv-werk (Nadine, Schwrm, Scheepsjongens van Bontekoe, Penoza en Moordvrouw). Ze volgde de opleiding tot transpersoonlijk coach en trainer aan het NLP Instituut Smara Shiddi in Rotterdam. Daarnaast verdiepte zij zich in Voice Dialogue, Familieopstellingen en ‘De Kracht van Ja’. Sinds 2005 speelt en traint zij voor diverse trainingsbureaus.

De Human2Human aanpak voor extreem tevreden klanten, Daniëlle de Jonge, expert in eigentijdse klantrelaties
‘One size fits none’, zeker als het gaat om het tevreden houden van klanten!
Klanten verwachten – en verdienen – échte aandacht, vanaf het moment dat ze contact opnemen met de praktijk tot en met de jarenlange klantrelatie die daarop volgt. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, communicatie en tevredenheidsonderzoeken. In deze presentatie laat Daniëlle de Jonge je zien hoe jij dat vorm kunt geven in de dagelijkse praktijk.

Daniëlle de Jonge startte na de studie Bedrijfseconomie in 2007 een eigen onderneming en is sindsdien actief als: Spreker op evenementen, teamdagen en andere bijeenkomsten.

Trainer voor het geven van workshops over klantgerichtheid, acquisitie, verkoopgesprekken, netwerken en relatiebeheer. Recent ontwikkelde Daniëlle de online training ‘Stop met verkopen!’

Auteur van ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015) en ‘Extreem klantgericht’ (2019).

Gastvrij zijn: Wat betekent dat eigenlijk? Angelique Lombarts, Hospitality, Happiness & Care.
Een bezoek aan de tandarts, daar zitten we vaak niet op te wachten toch? Maar waarom eigenlijk? En hoe kan de cliënt er toch een aangename, gastvrije en misschien zelfs betekenisvolle ervaring opdoen?

In deze lezing zal ik ingaan op de volgende zaken:
-Wat betekent het woord gastvrijheid eigenlijk en welke perspectieven zijn er in dat verband?
-Hoe creëer je een gastvrije ervaring?
-Welke rol speel je als baliemedewerker daarbij?

Casuïstiek spreek’Uur’, Jolanda van Boven, jurist in de gezondheidszorg
Elk jaar weer een feest wanneer Jolanda van Boven op het podium staat en met gemak met slechts één sheet samen met het publiek ruim een uur vult.

Ditmaal behandelt zij zonder voorbereiding Casuïstiek die door het publiek aangedragen wordt.

Jolanda van Boven heeft een juridische adviespraktijk. Zij is gespecialiseerd in het gezondheidsrecht, waarbij zij zich richt op zorgaanbieders in de eerste- en tweedelijns gezondheidzorg, met expertise op het gebied van privacy in ketensamenwerking. Dit betreft zowel ketensamenwerking in de gezondheidszorg als in het publieke domein, zoals Centra voor Jeugd en Gezin, Openbare geestelijke gezondheidszorg en Veiligheidshuizen.

Jolanda is mede-oprichter van de ‘Leertuin Samenwerken aan Zorg &Veiligheid’ en van de Stichting ‘Veilige Haven’ die zich bezighoudt met de aanpak van relationeel geweld en kindermishandeling.

Daar wij graag alle balie assistenten willen verwelkomen tijdens dit Event, hebben wij besloten het congres twee keer te organiseren, namelijk op:
Vrijdag 13 november 2020, Prodentfabriek te Amersfoort
Vrijdag 20 november 2020, Prodentfabriek te Amersfoort

Nog geen reacties geplaatst

Sorry, the comment form is closed at this time.