Wat is In-house?

De klant als koning

De klant is koning, altijd!
Met dat uitgangspunt organiseert Dental Best Practice al decennia cursussen en congressen, die altijd op maat gesneden zijn. Een mooi (en succesvol) voorbeeld van inspelen op wensen van de klant vormen onze ‘in-house trainingen’, waarbij de docent naar de klant toekomt, in plaats van omgekeerd.

 

Efficiënt en flexibel

‘In-house training’ is een efficiënt en flexibel concept gebleken, dat de klant in alle opzichten tegemoetkomt.
De voordelen spreken voor zich: zelf een datum kunnen prikken en geen extra reistijd kwijt zijn, betekent dat deze training op efficiënte wijze in de eigen praktijk in te plannen is.
Samen met u bekijken we hoe, waar en wanneer de training plaats zal vinden.

 

Heeft u vragen hierover? 
Neem dan gerust contact op met één van onze enthousiaste medewerkers via telefoonnummer 055 31 21 050 of per e-mail via info@dentalbestpractice.nl. 

Nog geen reacties geplaatst

Sorry, the comment form is closed at this time.